Mergi la conţinutul principal
x

Menajeră

Menajeră

Despre menaj

O casă curată este primitoare, te binedispune, ne bucură sufletul și-ți dă acea stare de confort, de bine...este căminul tău! În vremurile agitate de astăzi, se întâmplă, de multe ori, să nu mai avem timp și pentru curățenia casei și de aceea suntem nevoiți să apelăm la ajutor.

Menajera este persoana care ajută familia la curățenia casei și la alte activități administrative (spălat /călcat rufe, gătit, cumpărături diverse, plată facturi, îngrijirea unui animal de casă, supravegherea ocazională a unui copil sau a unei persoane vârstnice, etc), în funcție de necesități.

menaj-curatenie

Cum Lucrăm

Tratăm cu rigurozitate fiecare proces de recrutare, pentru a găsi persoana potrivită fiecărei familii, funcție de cerințele sale.

Scopul nostru este de a avea clienți mulțumiți și de aceea îți punem la dispoziție o bază de date cu candidați din București & Ilfov, împreună cu întreaga noastră experiență și expertiză în domeniul resurselor umane, ca rezultul final să te bucure.

Abordăm procesul de recrutare în mod profesionist: intervievăm, evaluăm psihologic și testăm atent candidații, îți organizăm întâlnirile cu aceștia, te consiliem în vederea alegerii celei mai potrivite soluții și îți oferim consultanță în perioada de garanție, pentru acomodare și susținerea relației cu candidatul ales.

Procesul de recrutare decurge astfel:

Stabilire Cerințe

Telefonic sau online (e-mail sau completând formularul online) ne dai detalii atât despre cerințele postului de menajeră (ce atribuții va avea de îndeplinit, tip imobil & suprafața acestuia, zona în care este situat imobilul, programul de lucru, salariul oferit, etc), cât și despre persoana căutată (experiența anterioară, abilități, limbi străine vorbite, vârstă, recomandări, studii, etc).

Verificare Bază de Date

Vom verifica în baza de date candidații care corespund cerințelor tale, îi vom contacta ca să le verificăm disponibilitatea și interesul pentru acest post, îi vom invita apoi la sediul agenției pentru interviu cu reprezentantul agenției Star Family; După interviu, fiecărui candidat i se întocmește un dosar personal cu documentele care să ateste starea sa de sănătate, situația juridică, recomandări, fișa de interviu, evaluare psihologică, etc.

Căutare Avansată

Dacă după verificarea bazei de date constatăm că nu avem candidați compatibili cu cerințele tale, vom accesa și alte canale de recrutare (recomandări, anunțuri pe site-uri specializate /social-media, etc), pentru a-ți găsi persoana potrivită.

Propunere Candidați

Ulterior, îți vom propune o listă cu candidații eligibili, iar dacă nu vei dori să vezi niciun candidat, vom continua selecția, până te vei decide asupra persoanei potrivite.

Organizare Interviuri

Îți vom organiza interviurile cu candidații la sediul agenției Star Family și vei beneficia de suport și consultanță din partea noastră, în vederea alegerii menajerei potrivite.

Alegere Menajeră

Condițiile de angajare (programul de lucru, salariul, eventuale beneficii, responsabilitățile, etc) cu menajera aleasă le vei discuta în prezența reprezentantului agenției Star Family, în timpul interviului.

Taxe și Comisioane

La primul interviu cu persoanele selectate, vom semna un contract de colaborare și vei plăti o taxă de vizionare de 300 lei (plătibilă o singură dată), ce acoperă costurile cu promovarea ofertei de muncă.

Dacă decizi să începi colaborarea cu unul din candidații propuși de agenție, vei plăti un comision de recrutare fix (plătibil într-o singură tranșă), după cum urmează:

MENAJERĂ
PROGRAM   COMISION DE RECRUTARE (LEI) PERIOADĂ DE GARANȚIE   NUMĂR DE ÎNLOCUIRI (GRATUITE) ÎN PERIOADA DE GARANȚIE
 2-5 zile/săptămână  1.800  1 lună  1
1 zi/săptămână   750  1 lună  1
 Intern  2.300  1 lună  1

După achitarea comisionului, vei primi și dosarul complet al persoanei alese, cu documente care-i atestă aptitudinile (fișa de interviu & chestionarul), situația profesională (copia diplomei de studii & alte calificări), evaluarea psihologică (avizul psihologic), recomandări de la foști angajatori, situația juridică (cazier judiciar), starea de sănătate (avizul medical de la medicul de familie).

Comisionul de recrutare acoperă toate cheltuielile agenției generate de acest proces: analiza cerințelor, identificarea posibililor candidați compatibili din baza de date, publicarea anunțurilor, selecția candidaților, evaluarea și intervievarea lor, oferirea spațiului & suport pentru interviuri, organizarea interviurilor cu candidații, consilierea pentru alegerea celei mai potrivite variante, consultanță în perioada de garanție pentru susținerea relației de colaborare dintre părți.

Taxa de vizionare și comisionul de recrutare de mai sus nu sunt returnabile și ele nu includ salariul persoanei selectate.

Garanția serviciilor oferite

Dacă în perioada de garanție constați că nu ești mulțumit(ă) de persoana aleasă, îți vom stabili alte interviuri și îți vom înlocui persoana respectivă, o singură dată, fără niciun alt cost din partea ta.

Înlocuirea persoanei în perioada de garanție este însă condiționată de îndeplinirea simultană a 2 condiții:

1) achitarea integrală a comisionului de recrutare a menajerei;

2) respectarea condițiilor de angajare agreate cu menajera (ex. plata salariului la timp și în cuantumul agreat, plata eventualelor ore suplimentare peste programul agreat, remunerarea eventualelor sarcini suplimentare alocate și nediscutate inițial, etc).

În perioada de garanție, vei beneficia de consultanță (telefonic) din partea noastră, în așa fel încât acomodarea cu menajera aleasă să se facă într-o perioadă cât mai scurtă de timp. Simultan, vom menține legătura (telefonic) și cu menajera, ca să susținem crearea unei relații cu familia și acomodarea cu noile responsabilități.

CAUT MENAJERĂ

Te așteptăm să colaborăm!

Alege agenția Star Family și împreună vom găsi soluția potrivită pentru familia ta!

Utilizam cookies pe acest site pentru a imbunatati experienta utilizatorilor.

De asemenea, folosim servicii de analiza si publicitate.