fbpx Companii | Agentia Star Family | Agentia Star Family Mergi la conţinutul principal
x

Companii

Companii

Serviciile oferite

Oferim servicii de recrutare de personal și companiilor care au nevoie de personal specializat, de la poziții de entry-level (șofer, cameristă, personal curățenie, bucătar, ajutor bucătar, majordom/valet, îngrijitoare copii, educatoare, infirmieră, îngrijitoare bătrâni/bolnavi, etc.), până la poziții de middle-management.

menaj-curatenie

Cum Lucrăm

Tratăm cu rigurozitate fiecare proces de recrutare, pentru a găsi persoana potrivită fiecărei companii, funcție de cerințele sale.

Scopul nostru este de a avea clienți mulțumiți și de aceea îți punem la dispoziție o bază de date cu candidați din București & Ilfov, împreună cu întreaga noastră experiență și expertiză în domeniul resurselor umane, ca rezultul final să te bucure.

Abordăm procesul de recrutare în mod profesionist: intervievăm, evaluăm și testăm atent candidații, îți organizăm întâlnirile cu aceștia, te consiliem în vederea alegerii celei mai potrivite soluții și îți oferim consultanță în perioada de garanție, pentru acomodare și susținerea relației cu candidatul ales.

Procesul de recrutare decurge astfel:

Stabilire Cerințe

Telefonic sau online (e-mail sau completând formularul online) ne vei da detalii atât despre cerințele postului, cât și despre persoana căutată. Vom semna un contract de colaborare și ne vei plăti un avans din comisionul de recrutare.

Verificare Bază de Date

Vom verifica în baza de date candidații care corespund cerințelor tale, îi vom contacta ca să le verificăm disponibilitatea și interesul pentru acest post și îi vom include pe "lista scurtă".

Căutare Avansată

Dacă după verificarea bazei de date constatăm că nu avem candidați compatibili cu cerințele tale, vom accesa și alte canale de recrutare, pentru a găsi persoana potrivită.

Propunere Candidați

Ulterior, îți vom propune o "listă scurtă" cu maxim 3 candidați eligibili, ce corespund cerințelor tale, din care îți vei selecta persoana potrivită. După prezentarea "listei scurte" ne vei plăti tranșa 2 din comisionul de recrutare.

Organizare Interviuri

Îți vom organiza interviurile cu candidații (fie la sediul nostru, fie la sediul tău) și vei beneficia de suport și consultanță din partea noastră, în vederea alegerii persoanei potrivite.

Alegerea Candidatului

Condițiile de angajare (programul de lucru, salariul, beneficiile, atribuțiile, etc) cu persoana aleasă le vei discuta în timpul interviului și, după semnarea ofertei de angajare, ne vei plăti ultima tranșă din comisionul de recrutare.

Comisionul nostru

Pentru serviciile oferite, agenția noastră percepe un comision de recrutare, după cum urmează: 

 

RECRUTARE PERSONAL

COMISION DE RECRUTARE  PLATA COMISIONULUI  DE RECRUTARE  PERIOADĂ DE GARANȚIE   NUMĂR DE ÎNLOCUIRI (GRATUITE) ÎN PERIOADA DE GARANȚIE
 1 salariu net al angajatului*

*(dar nu mai puțin de 2.100 lei)

1/3 din comision - se plătește la semnarea contractului de colaborare

1/3 din comision - se plătește la prezentarea "listei scurte"

1/3 din comision - se plătește la semnarea ofertei de angajare cu candidatul

 1 lună  1

Dacă te decizi să începi o colaborare cu noi, vom semna un contract de colaborare și ne vei achita avansul comisionului de recrutare, pentru demararea procesului de recrutare.

După angajarea persoanei selectate și achitarea integrală a comisionului, vei primi și dosarul complet al persoanei alese, cu documente care-i atestă aptitudinile (fișa de interviu), situația profesională (copia diplomei de studii & alte calificări), recomandări de la foști angajatori, situația juridică (cazier judiciar), starea de sănătate (avizul medical de la medicul de familie).

Comisionul de recrutare acoperă toate cheltuielile agenției generate de acest proces: analiza cerințelor, identificarea posibililor candidați compatibili din baza de date, publicarea anunțurilor, selecția candidaților, evaluarea și intervievarea lor, organizarea interviurilor cu candidații, consilierea pentru alegerea celei mai potrivite variante, consultanță în perioada de garanție pentru susținerea relației de colaborare dintre părți.

Comisionul de recrutare de mai sus este nereturnabil și nu include salariul persoanei selectate.

Garanția serviciilor oferite

Dacă în perioada de garanție constați că nu ești mulțumit(ă) de persoana aleasă, îți vom stabili alte interviuri și îți vom înlocui persoana respectivă, o singură dată, fără niciun alt cost din partea ta.

Înlocuirea persoanei în perioada de garanție este însă condiționată de îndeplinirea simultană a 2 condiții:

  1. achitarea integrală a comisionului de recrutare;
  2. respectarea condițiilor de angajare agreate cu persoana angajată (ex. plata salariului la timp și în cuantumul agreat, plata eventualelor ore suplimentare peste programul agreat, remunerarea eventualelor sarcini suplimentare alocate și nediscutate inițial, etc).

În perioada de garanție, vei beneficia de consultanță (telefonic) din partea noastră, în așa fel încât acomodarea cu persoana aleasă să se facă într-o perioadă cât mai scurtă de timp. Simultan, vom menține legătura (telefonic) și cu persoana respectivă, ca să susținem crearea unei relații cu compania și acomodarea cu noile responsabilități.

CAUT PERSONAL

Te așteptăm să colaborăm!

Alege agenția Star Family și împreună vom găsi soluția potrivită pentru afacerea ta!

Utilizam cookies pe acest site pentru a imbunatati experienta utilizatorilor.

De asemenea, folosim servicii de analiza si publicitate.