fbpx Despre noi | Agentia Star Family Mergi la conţinutul principal
x

Despre noi

despre noi

Suntem o agenție specializată în recrutarea personalului casnic, la domiciliu (bonă, menajeră, îngrijitoare bătrâni /bolnavi), în București și zonele limitrofe, formată dintr-o echipă dedicată de specialiști cu studii și experiență în resurse umane, coordonată de Amalia Iancu (fondator și Director Executiv).

Pentru cei ce n-o cunosc, o rugăm pe Amalia să se prezinte, în câteva cuvinte:

Am peste 15 ani de experiență în poziții de conducere pentru importante companii din România, din diverse industrii: de la retail de produse electronice și electrocasnice, la retail și distribuție de produse farmaceutice.

De-a lungul carierei mele, am participat la luarea deciziilor strategice de business, am construit și consolidat departamente de resurse umane, am recrutat oameni pe diverse poziții în organizații (de la entry level, la top management), am format, evaluat și dezvoltat oameni valoroși.

Pasiunea pentru ceea ce fac, intuiția, empatia, capacitatea de a asculta /a comunica, adaptabilitatea, capacitatea de analiză și sinteză, completate de onestitate și moralitate sunt câteva trăsături ce mă definesc. Toate acestea mă ajută să dezvolt ușor relații cu oamenii, să le câștig încrederea, să-i fac să se deschidă în prezența mea, ca să-i pot ajuta. Și la final, bucuria din ochii lor și mulțumirile aduse, mă încarcă cu energie și-mi dau putere pentru a merge mai departe.

Motto-ul nostru

"Fii bun în ceea ce faci. La un moment dat, nu va mai fi nevoie să te prezinți;

te vor prezenta faptele tale”

(Confucius)

Misiunea, viziunea si valorile noastre

Misiune

Ne dedicăm întreaga activitate clienților noștri, pentru a le face viața mai ușoară, oferindu-le servicii de calitate, îndeplinite cu profesionalism și dedicație. Rezultatul contează pentru noi!

Viziune

Ne dorim să fim prima alegere pentru clienții noștri: atât pentru familii - atunci când au nevoie de servicii personalizate de recrutare de personal casnic (bone/guvernante, menajere, îngrijitoare vârstnici/bolnavi), cât și pentru candidați - atunci când vor să-și găsească un loc de muncă.

Valori

Seriozitatea – ne respectăm angajamentele și le tratăm cu simț de răspundere, pentru că fiecare client este important pentru noi

Transparența – suntem onești și deschiși în relația cu clienții noștri, inspirându-le încredere

Ambiția – suntem creativi, perseverenți și găsim soluțiile potrivite, chiar și acolo unde alții spun că „nu se poate”

Respectul – ne respectăm unii pe alții și îi tratăm pe ceilalți, așa cum ne dorim ca ceilalți să ne trateze pe noi, apreciind diversitatea de opinii și experiențe

Considerăm proprii angajați ca fiind „clienții noștri interni” și-i tratăm corespunzător, oferindu-le înțelegere, flexibilitate (respectăm balanța muncă/viață privată) și suport, conștienți fiind, că de satisfacția lor depinde, în final și satisfacția clienților noștri externi.

Utilizam cookies pe acest site pentru a imbunatati experienta utilizatorilor.

De asemenea, folosim servicii de analiza si publicitate.