Despre Îngrijire Vârstnici/Bolnavi
Îngrijitoarea de vârstnici /bolnavi – este persoana angajată de o familie să ofere ajutor unei persoane în vârstă sau bolnave, care trece printr-o perioadă mai deficilă în viață și are nevoie de sprijin fizic și moral, ca să depășească aceste momente.
Principalele responsabilități ale persoanelor însărcinate cu îngrijirea și asistența vârstnicilor /bolnavilor sunt pregătirea și oferirea meselor, oferirea de companie, asigurarea igienei sau administrarea unui tratament în cazul persoanelor bolnave/cu nevoi speciale. Acestea pot fi suplimentate și cu alte atribuții conexe, în limita timpului rămas, după îndeplinirea sarcinilor prioritare : menaj în locuință, însoțire la plimbări,etc.
Cum Lucrăm
Tratăm cu rigurozitate fiecare proces de recrutare, pentru a găsi persoana potrivită fiecărei familii, funcție de cerințele sale.
Scopul nostru este de a avea clienți mulțumiți și de aceea îți punem la dispoziție o bază de date cu candidați din București & Ilfov, împreună cu întreaga noastră experiență și expertiză în domeniul resurselor umane, ca rezultul final să te bucure.
Abordăm procesul de recrutare în mod profesionist: intervievăm și testăm atent candidații, îți organizăm interviurile cu aceștia, te consiliem în vederea alegerii celei mai potrivite soluții și îți oferim consultanță în perioada de garanție, pentru acomodare și susținerea relației cu candidatul ales.
Procesul de recrutare decurge astfel:
Taxe și Comisioane
În vederea demarării procesului de recrutare, ne vei plăti o taxă de deschidere de proiect de 350 lei (include costurile promovării ofertei de muncă, identificarea candidaților potriviți și stabilirea interviurilor online cu candidații selectați).
În cazul în care dorești ca interviurile să se desfășoare la domiciliul tău/în altă locație, ne vei plăti, suplimentar, o taxă de 100 lei/deplasare (Luni-Vineri) și 200 lei/deplasare (Sâmbătă și Duminică) - nedeductibilă din valoarea taxei de deschidere proiect de recrutare /comision.
Dacă decizi să începi colaborarea cu unul din candidații propuși de agenție, vom semna contractul de colaborare și ne vei plăti un comision de recrutare (plătibil într-o singură tranșă), după cum urmează:
ÎNGRIJITOARE BĂTRÂNI/BOLNAVI | |||
PROGRAM | COMISION DE RECRUTARE (LEI) | PERIOADĂ DE GARANȚIE | NUMĂR DE ÎNLOCUIRI (GRATUITE) ÎN PERIOADA DE GARANȚIE |
Full Time | 2.500 | 1 lună | 1 |
Part Time | 2.500 | ||
Intern | 3.000 |
După achitarea comisionului, vei primi și dosarul complet al persoanei alese, cu documente care-i atestă aptitudinile (fișa de interviu & chestionarul), situația profesională (copia diplomei de studii & alte calificări), evaluarea psihologică (avizul psihologic), recomandări de la foști angajatori, situația juridică (cazier judiciar), starea de sănătate (avizul medical de la medicul de familie).
Comisionul de recrutare acoperă toate cheltuielile agenției generate de acest proces: analiza cerințelor, identificarea posibililor candidați compatibili din baza de date, publicarea anunțurilor, selecția candidaților, evaluarea și intervievarea lor, organizarea interviurilor cu candidații, oferirea de suport în interviuri, consilierea pentru alegerea celei mai potrivite variante, consultanță în perioada de garanție pentru susținerea relației de colaborare dintre părți, înlocuirea persoanei în perioada de garanție (o singură dată), în caz de necorespundere profesională sau alt motiv.
Taxa de deschidere de proiect și comisionul de recrutare de mai sus nu sunt returnabile și ele nu includ salariul persoanei selectate.
Garanția serviciilor oferite
Dacă în perioada de garanție vei constata că persoana aleasă nu corespunde cerințelor, îți vom stabili alte interviuri și îți vom înlocui persoana respectivă, fără niciun alt cost din partea ta.
Înlocuirea persoanei în perioada de garanție este însă condiționată de îndeplinirea simultană a 2 condiții:
1) achitarea integrală a comisionului de recrutare a îngrijitoarei bătrâni / bolnavi;
2) respectarea condițiilor de angajare agreate cu îngrijitoarea bătrâni /bolnavi (ex. plata salariului la timp și în cuantumul agreat, plata eventualelor ore suplimentare peste programul agreat, remunerarea eventualelor sarcini suplimentare alocate și nediscutate inițial, etc).
În perioada de garanție, vei beneficia de consultanță (telefonic) din partea noastră, în așa fel încât acomodarea cu îngrijitoarea bătrâni /bolnavi aleasă să se facă într-o perioadă cât mai scurtă de timp.
Simultan, vom menține legătura (telefonic) și cu îngrijitoarea bătrâni /bolnavi, ca să susținem crearea unei relații cu familia și acomodarea cu noile responsabilități.